مرحله 4 بیماری مزمن کلیه: GFR 20 و کراتینین 320
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مرحله 4 بیماری مزمن کلیه: GFR 20 و کراتینین 320

بیماری مزمن کلیوی (CKD) در حال تبدیل شدن بیشتر و خطرناک تر به دلیل آن است هیچ علامت آشکاری در مراحل اولیه. مرحله 4 بیماری مزمن کلیه معمولا آرام. همانطور که در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه اتفاق می افتد با GFR 20 و کراتینین 320؟ چه باید در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه با GFR 20 و کراتینین 320 انجام دهید؟ دنبال صفحه ما و پیدا کردن پاسخ.

اگر شما هر گونه سوال در مورد بیماری کلیه، شیر پزشکان آنلاین به طور مستقیم.

همانطور که در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه اتفاق می افتد با GFR 20 و کراتینین 320؟

بیماری مزمن کلیوی (CKD) یک بیماری جدی کلیوی است. GFR همچنان رو به کاهش در تمام زمانها. هنگامی که GFR 20، نشان می دهد که شما در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه هستند. کراتی نین یک نوع زائد سوخت و ساز است، بسته به کلیه آنها را از بدن در ادرار. هنگامی که مرحله 4، CKD، کراتینین شروع به تجمع در بدن. بنابراین، کراتینین 320 توسعه یافته است.

چه باید برای مرحله 4 بیماری مزمن کلیه با GFR 20 و کراتینین 320؟

به منظور حذف کراتینین 320 در به موقع، برخی از طب غربی تجویز خواهد شد. اما این داروها قادر به بهبود GFR 20. در همان زمان، این داروها دارای عوارض جانبی کمتر است. چه باید برای مرحله 4 بیماری مزمن کلیه با GFR 20 و کراتینین 320 به طور طبیعی؟

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی یکی از درمان های طبیعی برای مرحله 4 CKD است. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است که در گیاه چینی است. گیاه چینی را به قطعات پردازش شده است. این داروهای چینی فعال خفیف است. با ماشین آلات اسمزی در طب میکرو چینی فعال داروهای چینی Osmotherapy این نسخهها کار در منطقه کلیوی، یعنی بازگرداندن آسیب کلیوی و بازیابی عملکرد کلیه. در همان زمان، این فرمول تغذیه کلیه فراهم می کند. پس از آن GFR می تواند بهبود یافته، و کراتینین کاهش خواهد یافت. مرحله 4 بیماری مزمن کلیه با موفقیت کنترل می شد.

اگر شما هر گونه سوال در مورد بیماری های کلیوی، با ما تماس بگیرید در Whatsapp / وایبر، و یا ایمیل، کارشناسان ما به شما پاسخ به دستورالعمل خاص را.

ایمیل: Asya.yue@mail.ru

واتساپ / وایبر: +86 13292893707

اسکایپ: hospital.kidney

VKontakte می: AsyaYue





:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 بهمن 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: